Õpileping

Aine “Õpikeskkonnad ja -võrgustikud” tarbeks oli vaja teha õpileping, et anda ülevaade oma eesmärkidest ja tegevustest seoses kursusega.

Teema

Selle ainega seoses pakuvad mulle endale huvi erinevate õpikeskkondade võimalused ning samas see, kuidas vastavaid keskkondi teistele õpetajatele nö “maha müüa”. Sooviksin lisada oma olemas olevatele keskkondadele juuurde uusi, millega pole varem kokku puutunud. Mind huvitab see, kuidas oma õppeasutuse siseselt panna toimima õpivõrgustik, kuhu kuuluksid enamus õpetajaid ning tugipersonali.

Eesmärgid

  • Katsetada erinevaid õpikeskkondi ja see läbi leida endale sobivad.
  • Leida parim viis, kuidas panna asutuses toimima vastav õpivõrgustik
  • Leida asutuse siseselt kõige parem ja loogilisem keskkond, mida enamus saaksid ja oskaksid kasutada.

Strateegidad

Eesmärke saab saavutada nii, et olen loengutes kohal ning mõtlen aktiivselt kaasa. Võimalik on alati uurida teiste kursusekaaslaste käest, kuidas on nende kogemused selles valdkonnas ning mida nemad soovitaksid. Suhelda võib teise valdkonna inimestega, sest kundagi ei tea milliseid mõtteid ja keskkondi endale sealt võib saada.

Endale sobiva keskkonnda leidmine toimub katse-eksitusmeetodi kaudu ning samuti tuleb osata vanast lahti lasta, sest kui on ühte õpikeskkonda kaua kasutatud siis mõnikord ei ole tahtmist uut kasutusele võtta.

Vahendid/resurssid

Üheks resussiks oleks aeg ning seda tuleb osata otstarbekalt kasutada, et kõik ülesanded saaksid täidetud ning vastavad tekstid loetud. Samas peab ise juurde otsima ning uurima. Resurssideks on kindlasti loengute materjalid ja internet on informatsiooni täis, tuleb lihtsalt osata kogu infomüra seest leida endale vajalik. Kasulik on lugeda kursusekaaslaste postitusi ja nende üle mõtliskleda. Saab kasutada erinevaid sotsiaalvõrgustikke ja neis olevaid gruppe informatsiooni saamiseks ning jagamiseks.

Hindamine

Oma eesmärgid olen saavutanud, kui leian ühe keskkonna, mida saan ise kasutada ning leian ühe, mis oleks piisavalt lihtne ja loogiline asutuse siseselt kasutamiseks. Olen leidnud viisi kuidas, panna tööle asutuse siseselt toimiv õpivõrgustik ning teen ka esimesed sammud selle suunas.

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment